jkkk jln pgkln 2013-2014

jkkk jln pgkln 2013-2014

Jkkk jalan pengkalan slide show

Your Slideshow Title Slideshow: Shafiqah’s trip from Pinang, Malaysia to Bukit Mertajam (near Butterworth) was created by TripAdvisor. See another Butterworth slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Rumah Terbuka Aidilfitri 2012

JKKK Movie 2012

Ahad, 7 Ogos 2011

Jamuan Sahur bersama YB dan Penduduk Flat Taman Bayu Mutiara

Dalam menikmati kesyahduan bulan Ramadhan, Seluruh umat Islam di dunia tentunya mengharapkan Pahala berlipat kali ganda, ceria dan penuh makna di bulan yang mulia ini.

Bagi mereka yang bersahur Allah SWT akan memberi keuntungan yang berlipat kali ganda. Selain daripada memperolehi kekenyangan dan kekuatan untuk mengerjakan ibadat puasa pada sebelah siangnya, mereka juga akan memperolehi berkat yang diturunkan pada sepanjang hari mereka melaksanakan ibadat tersebut.
Kesempatan Dalam Bulan yang penuh ketakwaan ini JKKK Jalan Pengkalan dan Seluruh Jawatankuasa Flat Taman Bayu Mutiara Mengadakan Jamuan Sahur yang Julung - Julung Kalinya di anjurkan di dalam kawasan DUN Bukit Tengah.

Seramai 100 0rang berjaya di kumpulkan untuk sama-sama memeriahkan Jamuan Sahur ini.

Turut berlansung - YB Ong Chin Wen Menyampaikan Peralatan Memasak Kepada Surau An'Nur Taman Bayu Mutiara.

Selaras dengan konsep kemasyarakatan, beberapa program seperti ini akan di atur oleh JKKK Jalan Pengkalan untuk memeriahkan bulan Ramadhan ini.