jkkk jln pgkln 2013-2014

jkkk jln pgkln 2013-2014

Jkkk jalan pengkalan slide show

Your Slideshow Title Slideshow: Shafiqah’s trip from Pinang, Malaysia to Bukit Mertajam (near Butterworth) was created by TripAdvisor. See another Butterworth slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Rumah Terbuka Aidilfitri 2012

JKKK Movie 2012

Sabtu, 4 Jun 2011

Kerja-Kerja Pembersihan Dan Mendalamkan Parit

Bukit Tengah,04 Jun 2011--Masyarakat India di Kampung Tok Panjang hari ini menarik nafas lega,apabila rintihan dan masaalah mereka di tunaikan oleh JKKK Jalan Pengkalan.
Kerja-kerja pembersihan dan mendalamkan parit di lakukan pada hari ini dengan bantuan yang di hulurkan oleh Yb Ong Chin Wen (ADUN Bukit Tengah) 
Dalam masa yang sama jalan kampung tersebut juga di turap dengan batu kecil.
Menurut En.Muthukkumar (Ahli Jkkk),Semua Penduduk disini bersyukur dan berterima kasih kepada Yb Ong Chin Wen serta JKKK Jalan Pengkalan kerana mendengar rintihan penduduk disini sejak sekian lama.
Pengerusi JKKK Jalan Pengkalan En.Ahmad Hussin berkata beliau telah memaklumkan perkara dan permasaalahan tersebut kepada YB seminggu yang lalu.Tanpa banyak masaalah YB mengarahkan saya terus membantu masyarakat india di sini.
Setiausaha JKKK Jalan Pengkalan Pn.Shafiqah Shobha mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat serta mengalu-alukan sebarang bentuk sumbangan yang dapat di hulurkan kepada seluruh masyarakat yang memerlukan di DUN Bukit Tengah Khasnya.


Cermat dan bersih driver ni...

Pengerusi En.Ahmad Hussin sedang memerhatikan kerja mendalamkan parit

Pn.Shafiqah & En.Muthukkumar 

Penduduk2 yang keluar melihat

Jentera sedang mendalamkan parit

Harap2 banjir kilat dapat di elakkan selepas ini