jkkk jln pgkln 2013-2014

jkkk jln pgkln 2013-2014

Jkkk jalan pengkalan slide show

Your Slideshow Title Slideshow: Shafiqah’s trip from Pinang, Malaysia to Bukit Mertajam (near Butterworth) was created by TripAdvisor. See another Butterworth slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Rumah Terbuka Aidilfitri 2012

JKKK Movie 2012

Sabtu, 18 Jun 2011

Turun Padang Hulur Bantuan

Sifat prihatin, bekerjasama tangani musibah mengeratkan ikatan silaturahim antara manusia.
KESUKARAN dan KESUSAHAN dilalui manusia sudah lama berlaku. Kesempitan hidup dan tekanan kewangan bukan saja memberi kesan kepada ekonomi, tetapi sosial, budaya dan taraf hidup masyarakat di dunia ini.

Oleh itu JKKK Jalan Pengkalan mewakili YB Ong Chin Wen (ADUN Bukit Tengah) turun ke kampung Jawa  menyumbangkan RM1,000 kepada sdr. Marzuki yang patah kedua-dua belah kakinya akibat kemalangan di tempat kerja baru-baru ini.

Sdr.Marzuki amat bersyukur dan berterima kasih kepada YB Ong Chin Wen serta JKKK Jalan Pengkalan kerana bersusah payah mengambil berat akan keadaan beliau yang sangat-sangat
memerlukan bantuan ketika ini.JKKK Jalan Pengkalan berharap sumbangan yang diberikan dapat di gunakan sebaik mungkin oleh beliau.

Kesediaan untuk saling membantu sesama insan tanpa mengira pegangan Agama dan Bangsa adalah amalan mulia yang di tuntut oleh setiap umat manusia di dunia ini.

Jesteru itu marilah kita sama-sama menghulurkan bantuan kepada mereka yang memerlukan.





Turut serta Setiausaha & AJK

Pengerusi En.Ahmad Hussin dua dari kanan menyampaikan cek kepada sdr.Marzuki